IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

Share
 

 Konkurencja II - Gra planszowa

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3
AutorWiadomość
[MG] Neony


[MG] Neony
Mistrz Gry


Tytuł : Pamiętna Sesja
Liczba postów : 478
Dołączył/a : 04/10/2015

Konkurencja II - Gra planszowa - Page 3 Empty
PisanieTemat: Konkurencja II - Gra planszowa   Konkurencja II - Gra planszowa - Page 3 Icon_minitime13.12.15 20:45

First topic message reminder :


Konkurencja 2

GRA PLANSZOWA

Nadszedł ponownie ten czas, którego niecierpliwie wyczekiwały całe pokolenia, gdy to trybuny areny zapełniły się tysiącami podekscytowanych widzów. Kobiety, starcy, dzieci, mężczyźni, uczniowie, żołnierze Rady, pracownicy Turnieju i zaciekawieni magowie. Wszyscy oni przybyli tu w tym samym celu... Pomimo, że tak różniący się od siebie, to jednak wierni swym ukochanym gildiom. Bowiem nastał drugi dzień Daimatou Enbu!

Na powierzchni areny panował spokój. Piasek był wyrównany i nikt nie zakłócał jego powierzchni swoimi stopami. Po krótkiej chwili nad nim zaczęły unosić się wielkie, lakrymowe ekrany. W tej chwili przekazywały obraz losowych miejsc na trybunach, jednak niedługą chwilę później obraz przełączył się na Sędziów Turnieju. Za pokrytą marmurem ladą zasiadały trzy osoby: jeden z Kapitanów Straży Rady Magicznej, główny Redaktor "Magika" i główny sędzia dzisiejszej konkurencji - znany w całym Fiore mag hazardu - Jack Pasjans. Uśmiechali się miło i machali w stronę widowni. Na piach areny wymaszerował w tym czasie dyniogłowy sędzia w szpiczastym kapeluszu. Szedł w podskokach intensywnie witając się ze wszystkimi. Gdy dotarł na środek areny - w jego ręce pojawił się mikrofon.

Witajcie wszyscy miluteńcy, kabo! Pora rozpocząć dzień drugi WIELKIEGO TURNIEJU MAGICZNEGO! Dzisiaj zmierzą się wybrani z każdej drużyny magowie, nieświadomi zadania, jakie im przydzielono! Jednakże, zanim ogłosimy uczestników, przygotujmy arenę do zawodów, kabo!

Po tym wesołym przywitaniu i charakterystycznym dla niego "kabo" zaklaskał on w dłonie, a z nieba, na arenę, zaczął spadać świetlisty pył. Powoli pokrywał on gorący piach lekko przy tym skwiercząc. Gdy ostatni milimetr kwadratowy został schowany, z pyłu zaczęła wyrastać wielka plansza z kolorowymi polami. Był to kwadrat podzielony na 36 części, którego każde pole miało zielony, żółty lub czerwony kolor. Dodatkowo, dookoła planszy pojawiło się sześć niewielkich piedestałów. Spokojnie można było na nie wejść z powierzchni świecącej podłogi.

Stańcie na tych piedestałach, a w między czasie wytłumaczę zasady gry. Każda z drużyn posiada "bierkę gildyjną", kabo. Będzie ona przesuwana automatycznie po planszy na którą składa się 32 pola: czerwone, żółte i zielone. Zasada zwycięstwa jest prosta: dojść jak najdalej i jak najszybciej! Każda tura rozgrywki będzie podzielona na dwie fazy. W pierwszej, każdy z uczestników odda jeden atak na Licznik Mocy Magicznej lewitujący pomiędzy piedestałami. Po zakończeniu ostrzału wskaże on, ile pól na planszy może poruszyć się konkretna drużyna. Liczba ta pochodzi z przedziału od 1 do 6, kabo. Jest jednak jeden haczyk - wykonanie ruchu aktywuje płytkę na której wasza bierka się zatrzyma. Efekty poznacie w miarę nabywania doświadczenia z grą. Możecie jednak postanowić, że wasza bierka nie będzie się poruszać, co oznacza, że chcecie skorzystać z posiadanej przez was karty, którą przedtem zdobyliście z pola na planszy. Użycie karty kosztuje was Moc Magiczną, a gdy ona się wam skończy, zakończycie rozgrywkę nawet przed metą! Uważajcie więc i planujcie! NIECH ROZPOCZNĄ SIĘ IGRZYSKA, KABO!!!

W trakcie tego dość długiego przemówienia tłumaczącego wszystkie zasady początkowe rozgrywki uczestnicy ulokowali się na marmurowych piedestałach. Zaczęły się one lekko świecić na jeden z kolorów podanych w poście podczas wyczytywania uczestników konkurencji i wzrosły w górę na wysokość około 5 metrów. W powietrzu zaczęła też unosić się duża lakrymowa kula przyozdobiona u podstawy złocistymi smokami podtrzymującymi ją w powietrzu. Lewitowała ona na wysokości zawodników wykonując okrążenia dookoła centrum planszy. Ze świetlistego pyłu w tym czasie wyrosły prawie 2-metrowe bierki szachowe, które zamiast charakterystycznych głowic miały one loga drużyn. Ustawiły się tuż przy pierwszym polu planszy i czekały nieruchomo.

Tym czasem, dyniogłowy wmaszerował na niewielki okrągły dywan w kolorze czerwony i wzniósł się ponad głowy uczestników. Musiał mieć stamtąd dobry widok, doskonale wyłapujący wszelkie nieuczciwe zagrywki. W pewnej chwili pacnął się dłonią w dyniową twarz i lekko drapiąc się po tyle łowy zaczął szybko mówić:

Zapomniałem powiedzieć wam o punktacji za konkurencję, kabo! Osoba, która zatrzyma się najdalej od mety lub najpóźniej ją osiągnie dostanie jeden punkt dla swojego zespołu. Potem nagroda zwiększa się o jeden punkt dla drużyny. W przypadku dojścia do mety więcej niż jednej osoby liczy się kolejność i ewentualny atak w Licznik Mocy Magicznej dla rozsądzenia remisu. Oczywiście sponsorami naszego Turnieju są: Zakłady Bukmacherskie Koleje Fiore Spółka z o.o. i Gildia handlowa Rose&Merry. Na trybunach krążą między wami mobilni sprzedawcy przekąsek z tejże gildii, kabo. Po zakończeniu konkurencji, zapraszamy też na stoiska sklepowe z niezwykłymi pamiątkami, takimi jak: krzyczące "MEEEN!" laleczki Tory z Blue Pegasus, Świecące Kulki, Bluzy Renee, a nawet... RUCHOME FIGURKI SĘDZIEGO KABO! Tym czasem wróćmy do gry...




Mapa jest pod linkiem, będzie aktualizowana przeze mnie z każdym postem. Zasady macie podane, o efektach pól i kartach dowiecie się gdy nadejdzie na to czas. W pierwszej fazie nie macie wielkiego wyboru - jesteście zmuszeni do wybrani opcji ruchu (powód prosty - brak kart na rękach). Nie bójcie się ograniczeń w wykorzystywaniu waszych zaklęć, np. "słup ognia wyrastający z ziemi". Ataki zawsze dosięgną Licznika Mocy Magicznej, który zbliża się do was na 2-3 metry podczas waszego ataku. Kolejność postów dowolna. W razie pytań piszcie na GG lub PW.

Proszę nie pisać na arenie do czasu wyjawienia składów do danej konkurencji. Pisanie w temacie konkurencji przed pojawieniem się nowego posta Tsumiego na Arenie będzie karane.
Powrót do góry Go down

AutorWiadomość
Gość


avatar



Konkurencja II - Gra planszowa - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Konkurencja II - Gra planszowa   Konkurencja II - Gra planszowa - Page 3 Icon_minitime17.02.16 13:01

Bez żartów, że się udało? Pomyślał Okamiyuu patrząc najpierw na to ile za nią stoi Hirano i ten trzeci, którego imienia nie znał. Następnie spojrzał przed siebie widząc tymczasowy "raj", który miał mu pozwolić na bezpieczny powrót do siedziby gildii i odpoczynek. Był na pierwszej pozycji i zanosiło się, że przynajmniej jemu się nie oberwie za spieprzenie roboty na turnieju. W końcu być może zdobędzie pierwsze miejsce i maksymalną liczbę punktów? Ale teraz nie było sensu jednak nad tym myśleć. Natychmiast aktywował kartę i przeniósł się na metę czyli cztery pola do przodu, o ile dobrze liczy. Czyżby to był... koniec?

MM: 2950-500-400=2050
Powrót do góry Go down
[MG] Neony


[MG] Neony
Mistrz Gry


Tytuł : Pamiętna Sesja
Liczba postów : 478
Dołączył/a : 04/10/2015

Konkurencja II - Gra planszowa - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Konkurencja II - Gra planszowa   Konkurencja II - Gra planszowa - Page 3 Icon_minitime17.02.16 15:22

I W TYM MOMENCIE CAŁA PLANSZA WYBUCHŁA FAJERWERKAMI [NEONA] A W POWIETRZU ZACZĘŁY UNOSIĆ SIĘ TĘCZOWE FRETKI SYPIĄCE KONFETTI ORAZ SZCZĘŚLIWE BALONIKI!!!
Mato skakał na magicznym dywaniku a widownia strzelała trąbkami hukowymi i klaszczała. Figury ustawiły się w kolumnie i pod każdą z nich zaczęły wzrastać kolumny z ozdobnego marmuru. Powstały swego rodzaju schodki, a dookoła pionów pojawiły się portrety przedstawicieli drużyny. Ich kolejnośc [patrząc od najwyższego] była następująca:

Sabertooth - 6 punktów
Raven Tail - 5 punktów
Neutralni - 4 punkty
Fairy Tail - 3 punkty
Lamia Scale - 2 punkty
Blue Pegasus - 1 punkt

możecie dać po poście z emocjami i odczuwaniem na sobie łaskawego deszczu piorunów regenerujących MM
Powrót do góry Go down
Gość


avatar



Konkurencja II - Gra planszowa - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Konkurencja II - Gra planszowa   Konkurencja II - Gra planszowa - Page 3 Icon_minitime17.02.16 15:49

[color=#33cc00]S.. serio?[color] Pomyślał Okamiyuu widząc ostateczne wyniki konkurencji. Natychmiastowo dezaktywował zaklęcie i pizgnął dupskiem na ziemię.
- Dobra robota Setsudan.
Po tych słowach wstał i schował katanę do pochwy. Ruszył w kierunku trybun gdzie znajdowała się Alexis.
- Aleeexis! Udało się! Jak wrócę do gildii to ma być impreza!
Krzyknął w jej kierunku po czym zadowolony ruszył w kierunku pokoju, z którego wcześniej wyszedł. W końcu każdemu należy się odpoczynek.


[z/t] idę kupić miliard pluszaków Maosia. Samouwielbienie książęce wymaga czasem poświęcenia funduszy.
MM: Full i jeszcze więcej
Powrót do góry Go down
Lucifer


Lucifer
Dragon's Howl


Liczba postów : 218
Dołączył/a : 17/07/2015

Konkurencja II - Gra planszowa - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Konkurencja II - Gra planszowa   Konkurencja II - Gra planszowa - Page 3 Icon_minitime17.02.16 16:13

Pioruny![Świat się wali!]Konfetti![Świat ma krzywą bibę!]Fajerwerki![Sylwester? Jesteśmy tak pijani, że przespaliśmy rok?]Zwyciężyliśmy![Niekoniecznie, ale ciągle mamy 4 punkty.]Ja wiem jakie są moje czułe punkty i się nimi z Tobą nie podzielę.[Bałwanie, ja wiem jakie są.](Ohhh)Mogę stąd uciec? Proszę emotkasmuteczek.[Trzymasz to coś w swojej głowie to sobie z tym radź.]†Ktoś wzywał inkwizycję?†[O nie. Jeszcze tego tutaj brakowało.]†Pozwólcie, moje kochane owieczki, że oświecę was na temat wiary. Jednak zanim to uczynię… czy macie chwilę, by porozmawiać o naszym Panu i Zbawicielu Erytnulu?†Emmm… mamy czas?[Chyba mamy, ale ja tam jehowych zawsze szczuje psem.](On wygląda groźnie. Bojem się go.)To zdecydowanie mamy czas.†Pan, jednego dnia stworzył wielką czerwoną rzekę, z której wyłoniło się całe życie. Nie było dobre, ani złe, istniało. Dopiero potem SZATAN! Tak powiadam wam SZATAN! Przybył i postanowił splugawić życiodajne źródło! Powstały gangreny, choroby weneryczne, AIDS oraz homoseksualizm!†[Mówiłem, żeby nie wpuszczać go do siebie. Jehowi, tego nie zrozumiesz.]†Wtedy przybył ponownie nasz Pan! Erytnul, który rzekł: Biada wam istoty. Od dziś wasze życie będzie ciężkie oraz nietoleracyjne. Będziecie chorować oraz umierać, a moje sługi spalą was na stosie!†[Panie inkwizytorze! Tu jest jeden do spalenia!]†Chodź dziecię, pomogę Ci uciec z jarzma szatana!†(Nie… nieee, nieeeeeee, chlip, ja nie chcę do ognia!)†To nie boli, tylko troszkę na początku†No i mamy jednego kretyna do kolekcji więcej. Ale łatwo przyszło, łatwo poszło. Wygraliśmy chyba.[No pewnie, tabela punktów w tym momencie jeszcze nie mówi, że wygraliśmy. Musimy jeszcze przejść przez resztę konkurencji, ale zaspoileruje Ci, że tak.]Jesteś wieszczem?[Mickiewiczem? Nie. Jestem tylko szarym głosem rozsądku.]
Lucifer spojrzał na to wszystko i zaczął się tarzać po piasku, jakby próbując uciekać przed strzelającymi błyskawicami! Świat się kończy, pioruny Tsumiego w niego walą [gdyby seryjnie mógł, to pewnie by walnęły] ale te regenerowały MM, a że nasz mag to troll [TrollMagi, czyli Cho’Gal, a raczej Luci’Fer] a nie był to ogr?[Ciul wie, i to i to brzydkie jak noc.] Daj mi się potarzać w spokoju w splendorze i piasku, a teraz… z godnością wstanę i udam się do wyjścia.
Powrót do góry Go down
https://ftng.forumpolish.com/t1050-kredkowe-szalenstwo-i-burzenie
Ariyamna


Ariyamna
Raven Tail


Tytuł : Najlepsza Grafika, Portret Raven Tail, Dusza Forum, Szlachetne Niedocenione
Liczba postów : 1214
Dołączył/a : 04/11/2014

Konkurencja II - Gra planszowa - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Konkurencja II - Gra planszowa   Konkurencja II - Gra planszowa - Page 3 Icon_minitime17.02.16 18:05

Już miała atakować kryształ resztką energii, z której momentalnie się wyprztykała w ciągu paru postów, aby zaraz okazało się, że Mao doczołgał się do mety z pomocą karty. Zdziwiła się tym nie miara, otwierając szerzej oczy i momentalnie dezaktywując magię. Przełknęła ślinę. To już koniec? Stała zszokowana. Zawiodła gildię? Teraz? Na sam koniec... Tak. To już był koniec. Stanęła bokiem ze zwieszoną głową, wyciągnęła rękę w stronę nieco zaskoczonej tym wszystkim Renee. Odesłała ją do formy kamienia, aby zaraz odwrócić się i pójść w stronę wyjścia z areny.
Jej humor został skruszony i prędko go nie odzyska. Honor tak samo - nie wygrała. I to ją najbardziej podłamało.

z/t ofc
Powrót do góry Go down
https://ftng.forumpolish.com/t225-ariyamna-hirano
Sponsored content





Konkurencja II - Gra planszowa - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Konkurencja II - Gra planszowa   Konkurencja II - Gra planszowa - Page 3 Icon_minitime

Powrót do góry Go down
 
Konkurencja II - Gra planszowa
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 3 z 3Idź do strony : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Fairy Tail New Generation :: Archiwum starego FTNG :: Archiwum fabuły :: Eventy :: Archiwum Eventów :: Wielkie Igrzyska Magiczne :: Konkurencje-
RadioAoi.plHalo PBFPBF ToplistaKonkurencja II - Gra planszowa - Page 3 Eca5e1iI love PBFPBF Toplista~**~.: ANIME TOP100 :.Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie