IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

Share
 

 Rzecz o "Zabójcach"

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
Tora


Tora
Blue Pegasus


Tytuł : Portret Blue Pegasus
Liczba postów : 364
Dołączył/a : 10/03/2015
Wiek : 28

Rzecz o "Zabójcach" - Page 2 Empty
PisanieTemat: Rzecz o "Zabójcach"   Rzecz o "Zabójcach" - Page 2 Icon_minitime21.07.15 16:54

First topic message reminder :

Nie, spokojnie nie będę tu mówił o przypadkach gdy jeden gracz zabija drugiego. Chodzi tu oczywiście o najbardziej rozwinięte i nierozwinięte wątki FT czyli Smoczych Zabójców (DS), Zabójców Bogów (GS) i Zabójców Demonów (DvS). Jako współtwórca sporej ilości wpisów (część działu "O magii", kilka zaakceptowanych pomysłów) na forum, pokuszę się o napisanie dokładnej rozpiski na temat ww. magii. Daję to w pomysłach, gdyż uważam temat za dyskusyjny, no i administracja musiałaby coś takiego zaakceptować.

Uwaga! Temat zawiera moje domysły na temat aktualnych wydarzeń fabularnych więc jeśli ktoś nie śledzi mangi to ostrzegam przed SPOILERAMI!



Rzecz o Zabójcach...

Jak każdy zapoznany z A&M Faity Tail dobrze wie (lub powinien wiedzieć), kiedy ktoś mówi, że jest "Zabójcą" żarty się kończą. Ta rzadko spotykana magia sprawia, że nawet dziecko uznawane jest za silnego i doświadczonego maga o dużej sile. Już sam fakt jej posiadania daje magowi niesamowite możliwości. Jak wiadomo do tej pory istnieją trzy typy magi typu "Slayer".
-Zabójcy Smoków (Dragon Slayer), którzy dodatkowo dzielą sie na 3 Generacje,
-Zabójcy Bogów (God Slayer), charakteryzujący się czarnym "zabarwieniem" ich magii,
-Zabójcy Demonów (Devil Slayer), których magia naznacza zazwyczaj czarnymi wzorami na ciele.
Zabójcy kontrolują jeden aspekt (najczęściej żywioł ale niekoniecznie), który umiejętnie użyty i odpowiednio rozwinięty ma szansę urzeczywistnić cel określony przez nazwę ich magii - czyli zabić Smoka, Demona lub nawet Boga. Jak nietrudno się domyślić, tak długo jak różnice w sile między tymi stworzeniami istnieją tak długo magowie o różnych specjalizacjach będą dzielić się na różnice. Z Fabuły jak i własnych domysłów można uznać, ze ranking wygląda tak:
1. God Slayer
2. Dragon Slayer
3. Devil Slayer.
Dlaczego Devil Slayer ma być gorszy od Dragon Slayera?:

God Slayer(Metsujin Mahō) stoi na szczycie listy. Jego siła i możliwości z pewnością przewyższają inne magie tego typu. God Slayerzy współdzielą wielką siłę i ogromne umiejętności swoich kuzynów jednak przewyższają ich kunsztem magicznym. Sheria była w stanie przetrwać najmocniejszy atak Wendy a jej magia wyleczyła jej rany jakby były niczym poważnym. Zancrow był w stanie pożreć płomień Natsu czego ten nie mógł dokonać dopóki nie wyzbył się wszelkich ilości magii w sobie. Co prawda nie doczekaliśmy się pojedynku między Laxusem a Orgą ale nawet rzeczony DS był zaskoczony mocą GS'a.
Nie wiadomo dokładnie jak opanować tę magię - zapiski o niej niemal nie istnieją i zdobyć je jest niezwykle trudno. Nie mówiąc już o samej sztuce władania nią, która z powodu na ogrom mocy jest niezwykle trudna.

Dragon Slayer(Metsuryū Mahō) to najczęściej spotykana odmiana magów typu Slayer. Są uznawani za zagrożony gatunek, jako że nie widuje się już smoków. Mimo tego, że z matematycznego punktu widzenia są słabsi od GS'ów ich magia posiada ogromny - jeśli nie niezrównany - potencjał rozwoju. Mowa tutaj o mutacjach, generacjach, Drive i Dragon Force. Jako ludzie polujący na najgroźniejsze stworzenia na ziemi, DS'i bardzo szybko adaptują się w nowym środowisku i wprowadzają innowacyjne zastosowania swoich umiejętności. Z niewiadomych powodów, każdy z nich ma ciężką chorobę lokomocyjną (tak, nawet Wendy). Wedle słów jednego ze smoków, celem DS'ów jest zabijać smoki i potem zająć ich miejsce jako nowe, wielkie gady.
Przyjrzyjmy się Generacjom smoczych zabójców:
Cytat :
Pierwsza Generacja: Zostali oni nauczeni i często też wychowani przez smoki. Poznali magię naturalnymi sposobami i często przewyższają inne generacje w potencjale bojowym. Mają jednak problemy z użyciem Dragon Force, wymaga ona od nich silnych emocji, ogromnych pokładów mocy i woli. Nie mają też możliwości wejścia w Drive. Mogą mutować pod wpływem innych Smoczych Zabójców.


Druga Generacja: Magowie drugiej generacji obyli się bez pomocy smoków - mają w swoim ciele wszczepioną lakrymę z esencją smoczej magii. Sami udoskonalali swoją moc i umiejętności. Często są uważani za słabszych od Pierwszej Generacji, gdyż nie mogą wejść w Drive ani Dragon Force. Nieznana jest ich możliwość do mutacji.


Trzecia Generacja: Są połączeniem Generacji Pierwszej i Drugiej. Smoczy Zabójca był wychowany i nauczony magii przez smoka. Udało mu się go zabić i wyciągnąć esencję jego mocy umieszczając ją w lakrymie. Ta została mu potem wszczepiona, dzięki czemu osiągnął niemal szczyt swojej mocy. W jego arsenale znajduje się Drive, jak i ma możliwość wejścia w Dragon Force w dowolnym momencie.
Drive i Dragon Force:


Generacja Alpha: Legendarna generacja smoczych zabójców, którzy pierwsi otrzymali moc smoków, spełnili swe zadanie i osiągnęli szczyt możliwości samemu stając się smokami. Aktualnie znany jest tylko jeden z nich - Acnologia. Mag właściwie stał sie "smokiem ponad smokami" a jego moc jest nieporównywalna. DS z tym poziomem jest w stanie nawet bez magii zdjąć potężnego smoka, zniszczyć cały kraj jednym podmuchem swego ryku lub zmieść z powierzchni ziemi najsilniejszych magów świata.

Devil Slayer(Metsuaku Mahō) to najmłodszy z rodziny typ magii Slayer. Magia ta została stworzona specjalnie do walki z tworami Zerefa i to właśnie na nich skupia się cały potencjał bojowy. Przez to ich magia może nie być aż tak dominująca co magia innych Slayerów w walce z magami, ale posiada jeden specyficzny aspekt - uodparnia posiadacza na klątwy rzucane przez demony. Jej poziom jednak dalej wybija się ponad zwykła magię Caster, a Zabójcy Demonów to dalej przeciwnicy, z którymi nie ma żartów.
Czarne wzory na ciele służą właśnie w celu ochrony przed klątwami. Normalnie rozszerzają się w miarę użytkowania zaklęć tej magi i są w stanie pokryć spory obszar ciała. Doświadczeni użytkownicy mogą jednak przyzwać je wedle woli by chronić się przed klątwami (lub po prostu zaszpanować, kto wie).

Mutacja...

Mutacja o której wcześniej wspomniano to bardzo ciekawy aspekt w magii DS. Dzięki niemu Mag może zwiększyć swoją moc poprzez dodanie kolejnego aspektu do swojej mocy. Wymaga to jednak interwencji innego Smoczego Zabójcy. Jak to wygląda w praktyce...
Wiadomym jest, że Magia typu Slayer posiada dwie ciekawe moce. Pierwszą z nich jest odporność na dany aspekt, który się kontroluje jak ogień, metal czy trucizna. Drugą jest regeneracja sił poprzez pożeranie tegoż aspektu z otoczenia lub magii innych magów. Jednak co się stanie gdy zje się aspekt innego zabójcy, który to nie jest naszym własnym? Jeśli nie jesteśmy na to gotowi, skończy się poważną chorobą i osłabieniem przez najbliższe kilka dni. Ale jeśli administracja uzna, że damy radę... nastąpi mutacja. Mutacja nastąpiła u trzech ze znanych nam postaci FT:
-Natsu (Arc Tenroujima), gdzie zjadając błyskawicę Laxusa odblokował Mōdo Raienryū (Tryb Płomiennego Zabójcy Smoka Błyskawic),
-Gajeel (Arc Dai Matou Enbu), gdzie pożerając cień Rouge'a odblokował Mōdo Tetsueiryū (Tryb Żelaznego Zabójcy Smoków Cienia),
-Future Rouge (Arc Dai Matou Enbu), gdzie dowiadujemy się, że wchłonął moc Stinga i odblokował Mōdo Hakueiryū (Tryb Białego Zabójcy Smoków Cienia).
Moc Mode jest porównywalna do Dragon Force jednak znacznie bliżej jej do Drive. Mode podnosi naszą siłę i szybkość i dodaje nowy element do każdego zaklęcia, kiedy jest aktywowany (+ 1 poziom w górę, każdy cios ma siłę zaklęcia o poziomie Średnim). Podobnie co inne techniki tego typu, wykańcza fizycznie jeśli jest użyte zbyt wcześnie. Zużywa duże ilość MM ale mniejsze niż Drive.
Koszt: 2500MM/post

Pożeranie...

Ważną sprawą i ograniczeniem dla każdego maga typu Slayer jest zdolność do uzupełnienia energii magicznej poprzez pożeranie własnego aspektu. Co ciekawe, niektórzy zabójcy są w stanie nawet określić jego smak, ale nie o tym teraz. Istotne jest to w jaki sposób mogą to zrobić i jaki w stosunku do różnych opcji byłby bonus. Oto kilka przykładów:

1. Aspekt w naturalnym otoczeniu.
Ktoś jest D/G/DvS'em ziemi i ma jej multum wokoło. Więc bierze wdech i do jego płuc trafiają wszystkie okoliczne skały, które w trakcie wdychania zmieniły się w pył i energię dla naszego bohatera oszpecając nieco krajobraz i lecząc część obrażeń. Proste prawda? No tak ale taka randomowa ziemia nie może posiadać dużych ilości mocy magicznej, co nie...
Takie pożeranie powinno dawać najwyżej 50% utraconej w walce Energii i być ograniczone do pojedynczego użycia. Dlaczego? Bo inaczej w co drugim poście każdy by sobie rzucał sto zaklęć i uszczuplał moc do 0 by potem sobie połowę tego odnowić. Można przyjąć, że Slayer'zy są silni, fakt - ale nie róbmy z nich karabinów na zaklęcia.

2. Aspekt w magii przeciwnika.
Walcząc z wrogiem zauważasz, że też włada tym samym aspektem - tu też dam za przykład ziemię. Więc on magią zsyła na ciebie lawinę kamieni, a ty tylko bierzesz wdech i po kłopocie.
Tutaj sprawa jest jaśniejsza. Pochłaniamy w tym przypadku 100% MM użytego na zaklęcie przez przeciwnika. Aspekt był naładowany jego mocą, którą my razem z nim (aspektem) pożarliśmy. Prosta matematyka.

3. Mutacja a pożeranie.
To, że zmutowaliśmy z DS'em błyskawicy nie daje nam możliwości pożerania tego żywiołu nawet jeśli jesteśmy w Mode. Dalej możemy odnawiać swoją energię tylko poprzez nasz pierwszy aspekt.


Powrót do góry Go down

AutorWiadomość
Nyro


Nyro
Raven Tail


Liczba postów : 172
Dołączył/a : 28/04/2015

Rzecz o "Zabójcach" - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Rzecz o "Zabójcach"   Rzecz o "Zabójcach" - Page 2 Icon_minitime24.07.15 12:22

Tora napisał:
dlaczego ktoś kto pracuje, stara się ulepszyć forum i udziela się społecznie ma być tak samo traktowany jak zwykły gość, który wchodzi tylko bić exp i klejnoty bo on chce smoczą lakrymę.

Jeśli już mamy wprowadzać slayer magic na forum, co muszę przyznać, że mi się średnio podoba. To róbmy to na podstawie kunsztu literackiego+czas gry / no ewentualnie jako jakaś nagroda w turnieju pozafabularnym. A nie na zasadzie kto najwięcej siedzi na czacie i śmieszkuje
Powrót do góry Go down
https://ftng.forumpolish.com/t786-nyro-letram
Norie


Norie
Fairy Tail


Liczba postów : 344
Dołączył/a : 30/03/2015

Rzecz o "Zabójcach" - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Rzecz o "Zabójcach"   Rzecz o "Zabójcach" - Page 2 Icon_minitime24.07.15 12:33

kunsztu literackiego+czas gry => tylko wtedy trzeba określić kryteria. Bo lanie wody powszechnie uważa się, że jest fajne oraz jest "kunsztem literackim" no i jest trend by się prześcigać w tym jak długie i bezsensowne są posty. Ogólnie względy estetyczne to bardzo słaby wyznacznik, zwłaszcza że każdy ma inny gust. Jeden pisze technicznie i uzna to za kunszt, a drugi pisze eseje i też uzna to za kunszt. Jeszcze inny leje wodę i też uważa to za kunszt. Tak poza tym to z częścią o CB się zgadzam oraz tym, że może to być nagroda w turnieju gdzie liczy się myślenie taktyczne a nie, że ładnie piszesz o kwiatkach : P
Powrót do góry Go down
https://ftng.forumpolish.com/t645-azure-maiden-skonczone?nid=2#53
Tora


Tora
Blue Pegasus


Tytuł : Portret Blue Pegasus
Liczba postów : 364
Dołączył/a : 10/03/2015
Wiek : 28

Rzecz o "Zabójcach" - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Rzecz o "Zabójcach"   Rzecz o "Zabójcach" - Page 2 Icon_minitime25.07.15 14:25

Widzę, że trochę odpłynęliśmy od meritum problemu więc dla jasności już wyjaśnię wszystko po kolei.

1. Nie jest to pomysł wprowadzenia Slayerów!
To co jest tutaj to jedynie konkluzja tego co było w anime i co można podłożyć pod nasze realia gry. Spisałem najważniejsze cechy ich magii, porównałem je i przedstawiłem w czytelny sposób jako propozycję do działu systemowego na przyszłość. Tak by nie było potem rozbieżności o tym co Slayer może a co nie. Nigdzie nie pisałem, o swoich propozycjach na przyśpieszenie ich wprowadzenia do ogólnej gry, ani nie proponowałem kryteriów na ich uzyskanie, jedynie swoją opinię. Magie Zakazane są podpisane jako takie, które można uzyskać w późniejszych etapach gry, a wy zastanawiacie się czy w ogóle ich chcecie? Jasne, możemy wyrzucić z gry ten problematyczny element - wyrzućmy też mistrzów gildii bo przecież są zbyt silni i mają nas, normalnych graczy na strzał. To samo z NPC o poziomie S i wyższym bo dlaczego oni mają mieć tak dużo, skoro nic nie robili a my ciężko farmimy exp?
Mówiąc wprost: farming to nie wszystko, bynajmniej ja nie przychodzę na pbf'y by farmić.

2. Nigdzie nie jest napisane, że DS/GS/DvS jest niepokonany bo tak!
Każdego da się rozwalić, a magia typu Slayer nie daje od razu uber potęgi - na dobrą sprawę jesteś jedynie o wiele mocniejszy w przypadku walki z magiem tego samego żywiołu. Czasem wydaje mi się jakbyście się bali, że co chwila spotkacie 4 Slayerów, w dodatku takich nastawionych na kontrowanie was.

3. Nigdzie nie ma, że dostajesz magię Slayer na start!
Coś co bardzo martwi Norie a w ogóle nie jest napisane. Cały czas mówię, że nikt nie chce dawać tego na start! Co więcej, bardzo mnie ciekawi, skąd taki wniosek wyciągnął. Nikt też nie twierdzi, że jeden layout forum to wszystko co trzeba zrobić. Rozumiem, że dla ludzi, którzy nie posiadają takich umiejętności (w tym mnie) nagroda za coś takiego jest nieuczciwa. Jednak ja potrafię docenić całość włożonego wysiłku w taką pracę. Ari robiła aktualny layout tygodniami, nie w dwie godzinki, w dodatku wolnym tempem i aktualizowała wiadomości o nim na facebook'u co jakiś czas. Ja sam zastanawiam się, czy jeśli taka praca nie podchodzi jeszcze pod nagrodę w postaci DS'a to co podchodzi? Z dwojga złego to kupienie lakrymy jest najłatwiejszym wyjściem dla szukających szybkiego power-up'a w postaci takiej magii, nie praca.

4. DS to silniejszy mag ŻYWIOŁU - nie każdej magii.
DS'i wielokrotnie byli niżej od wielu magów FT wiec proszę Norie, nie rób z nich maszyn do wygrywania. Żaden DS nie był świętym magiem, bez Eterionu Natsu zostałby zabity przez Jellala, Makarov mógł robić z Natsu popychadło w dowolnym momencie, nie mówiąc o Erzie, której się bał. Proszę przestań mi stękać, że nikt nie ma szans z DS'em. Wyjątkowo nikłe ma mag tego samego żywiołu ale uważam, że MG będzie na tyle inteligentny by nie stawiać przed DS'em magów o tym samym żywiole tylko dla ułatwienia mu misji. Co do walk PvP - magie są widoczne w KP i pod awatarem. Jeśli widzisz, że ktoś ma magię DS'a staraj się nie szukać z nim zwady jeśli, masz ten sam żywioł w kontroli. Zwykła rozwaga. No chyba, że twoja postać szuka guza to się nazywa po prostu pech ale hej - nikt chyba nie przybył na forum myśląc tylko o wygrywaniu, prawda?


A teraz wasze propozycje rozwiązania problemu:
Turniej forumowy:
-zasadniczo jestem na nie. Dlaczego? Bo też będziecie po takim turnieju krzyczeć, że nie uczciwy. Aktualnie na forum mam najwięcej MM ze wszystkich graczy, w dodatku połowa z tego to nagrody za konkursy, nie mówiąc o trzech silnych itemach. Gdybym wygrał taki turniej, powiecie, że z powodu mojego nieuczciwie zarobionego MM i zbyt silnych nagród. Zacząłby się krzyk, że ulubieniec administracji dostał DS'a za nic bo zwycięstwo w takim turnieju miał jak w banku. Podkreślę tutaj, że nie twierdzę, że bym go wygrał, jest na forum co najmniej trzech graczy o umiejętnościach, których jako mag się obawiam. Najbardziej Ari (jej avek wściekłej Erzy na gg mnie przeraża!).
Ale tak jak mówiłem - byłoby to dawanie DS'a najsilniejszym, nowi nie mieli by szans a tylko by doprowadziło do oddania (jak twierdzicie) uber magii i tak mocnym osobom.

Ustalone kryteria nagrody:
-ohhhh, jakże chciałbym by tak się stało! No, ale w tej sprawie czekamy do końca eventu bo Admini podobno mają coś takiego zrobić. Więc trzymajmy kciuki!
To prawda, że za pisanie trudno znaleźć złoty środek bo pojęcie "dobrego" kunsztu jest względne. Poza tym, nikt chyba nie czyta każdego postu na forum by wyrobić sobie opinię i Admini pewnie też nie są wyjątkiem (za co ich broń boże nie winię).

Konkluzja: Widzę, że poruszyłem bardzo drażliwy temat, jednak cieszę się, że wszystko odbyło się w duchu dyskusji, szermierki argumentami i dorosłej rozmowy. Myślę, że dalsze drążenie tematu jest zbyteczne i powinniśmy oddać głos adminom, którzy zadecydują czy ten opis wraz z naszymi przemyśleniami zostanie wprowadzony (w sumie mogłem go dać w dyskusjach ale no, może przykleją go tam, ładnie by pasował). Dziękuję za udział, uważam temat za wyczerpany, szczególne podziękowania kieruję do Norie - miło się dyskutowało :D
Powrót do góry Go down
Norie


Norie
Fairy Tail


Liczba postów : 344
Dołączył/a : 30/03/2015

Rzecz o "Zabójcach" - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Rzecz o "Zabójcach"   Rzecz o "Zabójcach" - Page 2 Icon_minitime25.07.15 16:52

Jasne, możemy wyrzucić z gry ten problematyczny element - wyrzućmy też mistrzów gildii bo przecież są zbyt silni i mają nas, normalnych graczy na strzał. To samo z NPC o poziomie S i wyższym bo dlaczego oni mają mieć tak dużo, skoro nic nie robili a my ciężko farmimy exp? => NPC co innego, a mistrzowie gildii też co innego, a jeszcze czym innym jest zakazana magia do której dostęp mogą mieć tylko osoby, które coś dla forum zrobią. System taki w sam sobie estetycznie nie wygląda i nowemu graczowi od razu daje wrażenie, że jeśli nie masz dostępu do jakiegoś kółka to tego nie dostaniesz, nieważne jak bardzo będziesz farmił. Zakazane magie z jakiegoś powodu zostały utworzone i jeśli ma być do nich dostęp, to każdy powinien mieć takie same warunki. Kryształy jako stawka, wszczepienie lakrymy i po sprawie. Nie ma stwierdzenia, że ktoś coś dostał, bo jeśli nagle wszyscy admini by dostali top gear bo coś robią dla forum to zaraz by się zaczęło szeptanie graczy na różne tematy z tym związane. Koncentruje się na możliwym problemie, a nie tym że z obecnej perspektywy nic sobie nie robi z tego parę osób. Problem w tym, że Twój argument jest inwalidą, bo żadnego mistrza gildii, żadnego NPC nie ma pod kontrolą nikt inny jak MG którzy nimi operują, a jeśli gracz dojdzie sam z siebie poprzez wbicie MM do tego poziomu (nikt nawet nie przekroczył progu 10k o ile dobrze mi wiadomo) to tym lepiej. Czym innym jest to co może dostać gracz za bycie kimś tam, a czym innym są NPC których używa się by sterować światem gry. Jesli gracz osiągnie pozycję takiego NPC, czyli nakopie mistrzowi gildii to dobrze, bo wtedy przejmie gildię i poprowadzi ją tak jak uważa za słuszne, a przyczyną tego będzie zwyczajnie ciężka praca władowana w EXP postaci a nie coś co dostał by mieć szybsze wbijanie MM czego nie może mieć nikt inny.

2. Nigdzie nie jest napisane, że DS/GS/DvS jest niepokonany bo tak!
Każdego da się rozwalić, a magia typu Slayer nie daje od razu uber potęgi - na dobrą sprawę jesteś jedynie o wiele mocniejszy w przypadku walki z magiem tego samego żywiołu. => Jednak nie powinno Ci to dawać możliwości pochłonięcia całego jego czaru od tak, zwłaszcza jeśli ten mag żywiołu jest potężniejszy niż DS.

3. Nigdzie nie ma, że dostajesz magię Slayer na start!
Coś co bardzo martwi Norie a w ogóle nie jest napisane. Cały czas mówię, że nikt nie chce dawać tego na start! Co więcej, bardzo mnie ciekawi, skąd taki wniosek wyciągnął. Nikt też nie twierdzi, że jeden layout forum to wszystko co trzeba zrobić. Rozumiem, że dla ludzi, którzy nie posiadają takich umiejętności (w tym mnie) nagroda za coś takiego jest nieuczciwa. => sam sobie odpowiadasz na pytanie : P Dawanie tego jako nagroda za "piękne" pisanie czy zrobienie czegoś dla forum (chyba, że robi się to tyle czasu że spokojnie dałbyś radę wyfarmić ten kryształek) jest trochę nieadekwatne.

Makarov mógł robić z Natsu popychadło => Różnica MM i to masakryczna, ale co ja tam wiem. Z Erzą myślę, że gdyby przyszło co do czego to stanąłby do walki.

Jeśli widzisz, że ktoś ma magię DS'a staraj się nie szukać z nim zwady jeśli, masz ten sam żywioł w kontroli => wiesz, że teraz nakłaniasz do metagamingu? Jeśli dwie postacie przypadkowo spotkają się na fabule, chociażby w jakiś sposób przez MG wykoncypowane to jeśli nagle z maga szukającego zwady staniesz się magiem, który będzie potulny jak baranek bo ktoś ma magię DS to będzie coś nie tak chyba.

4. DS to silniejszy mag ŻYWIOŁU - nie każdej magii. => Eee mnie ostatnio mówiono, że na pierwszej edycji forum był DS krwi. Na forum nie powinno być czegoś takiego jak silniejszy/słabszy typ magii, od tego jest balans by każdy miał mniej więcej wyrównane szanse na start.

Ustalone kryteria nagrody: => Jak dla mnie najjaśniejszym jest albo jakiś mega giga duży turniej i taka nagroda niespodzianka albo zwyczajnie lakryma, tylko powinna ona być pod każdą z tych zakazanych magii bo może ktoś wolałby lakrymę łuku czasu a nie DS, a jest to porównywalnie potężna magia.

Swoją drogą również dziękuję za rozmowę.
Powrót do góry Go down
https://ftng.forumpolish.com/t645-azure-maiden-skonczone?nid=2#53
Sponsored content





Rzecz o "Zabójcach" - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Rzecz o "Zabójcach"   Rzecz o "Zabójcach" - Page 2 Icon_minitime

Powrót do góry Go down
 
Rzecz o "Zabójcach"
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Fairy Tail New Generation :: Archiwum starego FTNG :: Hyde Park :: Archiwum :: Pomysły, pytania i problemy-
RadioAoi.plHalo PBFPBF ToplistaRzecz o "Zabójcach" - Page 2 Eca5e1iI love PBFPBF Toplista~**~.: ANIME TOP100 :.Najlepsze strony o Anime i Mandze w necie