|
| | Hide w kartach magii - dyskusja i ankieta | |
| |
Czy chcesz, aby karty magii były chowane za pomocą znacznika Hide? | Tak | | 59% | [ 17 ] | Nie | | 28% | [ 8 ] | Nie mam zdania | | 13% | [ 4 ] |
| Wszystkich Głosów : 29 | | |
| Autor | Wiadomość |
---|
[MG] Ariyamna
Liczba postów : 1643 Dołączył/a : 10/11/2014
| Temat: Hide w kartach magii - dyskusja i ankieta 29.05.15 19:51 | |
| First topic message reminder :Wszystko proste, pytanie takie samo. Wklejam również poniżej wszystko, co wypisali gracze w propozycjach odnośnie funkcjonowania forum ( Na tej stronie), a przynajmniej najważniejsze punkty. Chciałabym po prostu (oczywiście w imieniu administracji) wiedzieć, co o tym gracze sądzą. Zapraszam do dyskusji oraz głosowania w ankiecie. Minusy i plusy (od Norie)- Spoiler:
- MG niezależnie czy próbni czy na pełen etat mogą mieć dostęp do tych danych, a co za tym idzie wykorzystać je do swoich celów. Nawet jeśli ktoś jest próbny to w tydzień może sobie zrobić listę większości technik i wykorzystać to w jakiś sposób (chociażby planując na kogo zapolować postacią itp.). Do tych danych w ten sposób każdy mógłby uzyskać dostęp, założyć sobie chociażby stronkę z bazą zaklęć jakie kto ma i udostępniać osobom które uzna za stosowne. - Nowi gracze nie mogą sprawdzić co się powtarza i koniec końców mogą stworzyć dokładnie taką samą magię jak ktoś inny ma co przy spotkaniu dwóch postaci z identyczną magią o innych inkantacjach czy ruchach mogłoby dosyć głupio wyglądać (w końcu magowie w FT mieli od cholery i więcej rodzajów magii). - Brak hide wzbudziłby nieco więcej zaufania graczy chociażby z tego powodu, że widać jak zostało ograniczone zaklęcie i czy zwyczajnie ktoś nie dostał mniejszych nerfów "po znajomości". Również pozwala to ocenić jak mniej więcej wyglądają zaklęcia silne, średnie itp oraz czy balans został zachowany. - Zawsze się da naciągnąć próby uników powołując się na instynkt samozachowawczy postaci, a co więcej podczas starć można tak manewrować że nie zarzuci się osobie tego że podejrzała sobie kartę danej osoby ani, że zachowuje się niefabularnie. + (jedyny jaki widzę) to jako takie zachowanie klimatu, ale można go zastąpić zwyczajnie odgrywaniem postaci i pilnowaniem tego. Zdecydowanie jest negowany przez minus 1. Plusy i minusy (Hot Masterchef)- Spoiler:
+ odróżnienie ftng od przynajmniej jednego potencjalnego konkurenta + podobnie jak w mandze jak i w życiu, nie wiesz, co cię spotka. To jest właśnie superplus hida. Nie ma megaczytania KP / KM przed walką i wiedzy o tym, jak walczy przeciwnik. "Aha, jego strategia to zabijać kontratakiem każdego kto zaatakuje go wręcz. Uf, to będę walczyć na dystans i unikać bliskich starć". Z hidem to nie przejdzie. Nie przejdzie tez wyeliminowanie medyka w pierwszej kolejności czy ominięcie blokera, bo się kp przeczytało i zna się czyjąś rolę w drużynie. - Np, mój mag odbicia, już żadnego zaklęcia gracza nie odbije, jak ktoś sobie przeczyta, o co w tym chodzi, jakie są limity, przerwy między rzucaniem zaklęć i tak dalej. Nie wiesz tego, jest ryzyko, jest zabawa. A gdy wiesz jakie jest KP, napiszesz post specjalnie tak, by GP nie miała szans na uniknięcie obrażeń. Zwłaszcza iluzjoniści czy inni oszuści, jak moja GP, nie mają szans gdy ktoś przeczyta ich zaklęcia. Inne (Tsumi)- Spoiler:
- MG próbni czy nie wybierani są przez administrację. I nie wybieramy byle kogo, a tylko ludzi, którzy wzbudzają nasze zaufanie i/lub znamy ich. - Co się zaś tyczy możliwości ujawnienia komuś postronnemu danych z działu KM to jeżeli którykolwiek z MG byłby na tyle głupi to uwierzcie mi, że strata stanowiska (która nastąpiła by automatycznie) byłaby niczym w porównaniu z tym co jeszcze bym wymyślił by mu uprzykrzyć życie.
- Z drugim punktem się nie zgodzę. Każdy może przejrzeć listę magii i zobaczyć jakimi magiami posługuję się gracze oraz NPC. Nawet w mandze i anime magowie o tej samej magii różnie z niej korzystali (Jura i Hoteye - magia ziemi). - Co więcej zamiast przynosić korzyści, bo wiemy co kto ma i wiemy jak tworzyć to zabijalibyśmy kreatywność. Skoro on ma takie coś to ja też sobie wezmę zamiast wymyślić własny styl walki. Teraz mamy kilka osób o tej samej magii i różnych zaklęciach co jest fajne, bo ich ewentualny pojedynek będzie naprawdę różny.
- Jeżeli ktoś nie wierzy, że wszystkich traktujemy równo to trudno. Tego zmienić się nie da. Jednak gra na forum, przynajmniej tak mi się wydaje, właśnie na zaufaniu do MG, administracji i innych graczy (że będą odpisywać) się opiera. - A jak to kogoś nie przekonuje to uznajmy, że ja nikogo nie lubię i każdego traktuję równo niesprawiedliwie.
- Jak ujawnimy karty graczy to już nawet nie trzeba będzie udawać. Teraz czepiać można się jedynie walk z MG czy administracją, że nie grają fair, potem każda walka będzie wzbudzała wątpliwości.
|
| | |
Autor | Wiadomość |
---|
Takeru
Liczba postów : 168 Dołączył/a : 31/05/2015
| Temat: Re: Hide w kartach magii - dyskusja i ankieta 06.06.15 2:14 | |
| Ewentualnie jeśli was tak boli możliwość nadużywania mocy MG to zawsze można wgrać plugin, który zastąpi hide na zasadzie, że chcąc go zobaczyć to trzeba napisać posta w wątku. Oczywiście zabrać wtedy ergometer możliwość kasowania postów w tamtym dziale (o ile ja maja) i wtedy ma się czarno na białym, kiedy kto zaglądał.
Dodatkowo (co pewno będzie dodatkowym obciążeniem dla nich) admini musieliby po wcześniejszym zameldowania przez MG o zakończeniu wątku fabularnego kasować te posty |
| | | Zenshi
Tytuł : Portret Dragon's Howl, Najlepszy Skład Liczba postów : 345 Dołączył/a : 29/03/2015 Wiek : 32 Skąd : Z piekła
| Temat: Re: Hide w kartach magii - dyskusja i ankieta 06.06.15 9:07 | |
| Trochę za dużo tego będzie, tak więc po prostu pozostaje jedno. Zaufani MG, no co się poradzi. Próbny MG w końcu zostanie pełnoprawnym MG, tak więc co za różnica. Po prostu na początku robić próbnemu MG, mały test. Zanim przystąpi do prowadzenia misji.
Bo ja teraz zacznie się kombinowanie z kodami, to jeszcze przez przypadek coś się zepsuje. Po co dajecie Ari i Tsunamiemu więcej pracy, skoro można pójść na kompromis.
Ustalmy więc jedno i żeby każdy był zadowolony. |
| | | [MG] Ariyamna
Liczba postów : 1643 Dołączył/a : 10/11/2014
| Temat: Re: Hide w kartach magii - dyskusja i ankieta 06.06.15 11:32 | |
| - Cytat :
- Chyba o wiele mniej zachodu byłoby gdyby próbni w ogóle nie mieli do tego dostępu, a dostawali te dane od osób które ten dostęp mają. Aż takiego nawału nie ma, by nie móc zrobić ctrl c ctrl v KM danej osoby i przesłać próbnemu na PW, a nie trzeba wtedy kombinować z ustawieniami. Takie tam z lenistwa i ułatwiania sobie życia by Norie
Taki plan był od początku, jednak dodawanie działów bez sprawdzenia uprzednio, czy przypadkiem nie nadaje się prawom moderatora w tym dziale Próbnym skończyło się na tym, że mieli do tego wgląd. - Cytat :
- Ewentualnie jeśli was tak boli możliwość nadużywania mocy MG to zawsze można wgrać plugin, który zastąpi hide na zasadzie, że chcąc go zobaczyć to trzeba napisać posta w wątku. Oczywiście zabrać wtedy ergometer możliwość kasowania postów w tamtym dziale (o ile ja maja) i wtedy ma się czarno na białym, kiedy kto zaglądał.
Ten system jest zastosowany od samego początku, gdyż hide właśnie widzą osoby, które napisały w wątku + administracja i moderacja. I nikt nie może pisać postów w tych tematach żeby nie było tak, że "o, napiszę post, skopiuję jego kartę i posta usunę, nikt się nie dowie, że mam jego KM!". A co do tego żeby próbni mogli tam pisać - wysyłanie KM na pw da to samo. |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: Hide w kartach magii - dyskusja i ankieta | |
| |
| | | |
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
|
|