Witam, mam dziś dla was propozycję. Dotyczącą urozmaicenia rozgrywki.
Przygoda fabularna - O co w tym chodzi i po co, dlaczego i czemu ty to piszesz.
1. Przygoda fabularna opierała by się na misji, lecz byłoby to zupełnie co innego. No może trochę.
A. Polegałoby by to na Dobry team & Zły team, czyli inaczej mówiąc.
Każdy ma swoje cele życiowe, a raczej cele postaci. A to ktoś chce być super złodziejem, inny natomiast chce zabić wszystkich ludzi. [Bo się śmiali i byli nie mili.] Reszta chce coś tam osiągnąć.
Dlaczego więc nie pomóc graczom rozwijać swojej postaci, plus przeżywać super przygody. Zarazem poznając nowych przyjaciół, oraz złych mhrocznych osobników [Mam na myśli innych graczy, którzy lubią robić złe rzeczy.
B. Czyli np: Jedna osoba chce np ukraść coś wartościowego, tak więc pisze swoją przygodę. [Do jakiegoś tematu jak powstanie.]
1. Opisuje troszkę misję, jak to ma wyglądać i co chce ukraść. Nagrodę wybiera MG, lub on sam daje. W miarę wyobraźni.
2. Teraz przechodzimy do organizacji osób drugich, czyli graczy.
Np dajmy na to że chce w jego drużynie dwie osoby, tak więc dajemy dwie osoby. Do drugiej daje tak samo limit dwóch osób, tak więc jest wszystko.
Teraz to wygląda tak. 2 Złych, 2 dobrych. Misja opisana, co i jak. Rozpoczynamy przygodę fabularną.
3. Ochotniczy MG przyjmuje taką robótkę, tak więc opisy będą wiadomo jakie. 4/1. Nieważne. Chciałbym tu też wprowadzić, żeby nie przemęczać zbytnio MG. Przerwy od walki, czyli wymiana dialogu. Może ona trwać dłużej lub krócej, oczywiście nie musi być obowiązkowa. Ma po prostu to wyglądać.... No że nie tylko mordobicie i rzucanie fajerboltami, no ale żeby wszyscy też dowiedzieli się na temat przeciwnika. No albo o swoim towarzyszu. No takie zwroty akcji, że np: Dwóch złych postanowiło się wycofać gdzieś tam. No i zaczyna się mały pościg, zapędzenie w kozi róg i bach kontynuacja MG. Czyli w przerwach wymiany dialogu, MG robiłby sobie wolne od pisania. Takie rozwiązanie. No chyba że nie chce, to jego wybór.
4. Całe zamieszanie byłoby fabularne. Oczywiście trzeba wyznaczyć cel.
Dlatego też dam przykładowy opis.
Diamenciki oj kasztanki
Opis: W Magnolii odbywa się coroczna wystawa kamieni szlachetnych, [Gdzieś tam w tym budynku]. Wiele bogatych osób zlatuje się, żeby sobie kupić jakiś kamyczek bla bla. [Opis opis wiadomo coś tam] Największą atrakcją jednak będzie [Kaktus z Polski] Duży diament, on dużej wartości.
Nagroda:Dajmy na to 30kk. Jakieś MM, zależy od misji.
Nagroda pocieszenia:Czyli jak komuś się nie uda i zostanie skopany: Uścisk dłoni... Nie no żartuję, jakieś MM czy coś. Wiadomo żeby zrobić tak, żeby drużyna przegranych nie czuła się poszkodowana. Wiadomo że będzie to dość długa fabułka, dlatego też trzeba jakoś dać żeby było warto grać.
Drużyna złych:Bobo
- Możemy oczywiście urozmaicać tworzenie przygody.
Dajmy na to Bobo ma 6000 MM, oraz daje limit miejsc dwa. Oczywiście dla dobrych, tylko że z limitem 3000 lub 3500 MM. Tak o to właśnie chodzi mi, żeby dać jakieś wyzwania czasami. A nie że wejdzie jakiś koks 100kk MM i spojrzy na niego i puff.
Drużyna dobrych:Bobobobobobobobo & Happy
----------------------------
Teraz na temat nagród, tak szczegółowo.
Jeżeli wygra osoba która założyła przygodę, dostaje to co tam chciał. Plus MM z walk itp wiadomo, chyba że to nie była przygoda po coś. No to MM.
- Jeżeli wygrają osoba, która miała zniszczyć plany tego pierwszego. To tak samo dostaje MM, plus coś tam jak mg wymyśli.
-----
Przegrani
No tutaj nie można pozostawić przegranego z niczym prawda, musi dostać nagrodę pocieszenia. Czyli inaczej mówiąc, dostanie tyle na ile się starał. [Czytaj: MG daje ci uścisk dłoni i 2 klejnoty, brawo ty.]
---------------
O co chodziChodzi mi bardziej o taką urozmaiconą fabułę, bo wiadomo że i tak mało kto chodzi na normalne. Tak więc czemu by nie zrobić fabuły, na którą wszyscy będą chodzić z chęcią.
Oczywiście to nie będą takie krótkie czy coś.
- Będzie pełno zwrotów akcji, które będą przedłużać przygodę. Epickie potyczki drużynowe, dramat i płacz. Dialogi, komedia i niszczenie miasta przez Fairy tail.
W skrócie: Chodzi mi o takie przygody. Początek, rozwinięcie. Akcja, środek. Zakończenie. Kto wygra? Dobro czy złeło?
Jeżeli ktoś chciałby coś dodać, ma jakiś pomysł. To pisać śmiało. No pytanie też możecie dawać.